Skip to main content

Bandau įtraukti įrenginį į savo naudotojo paskyrą, bet programa nesuveikia. Kas dabar bus?

Programoje retais atvejais gali nepavykti užregistruoti jūsų įrenginio ir įtraukti jo į jūsų naudotojo paskyrą. Tokiais atvejais atlikite šią patikrą:

a. Patikrinkite, ar esate prisijungę prie interneto

b. Vėl bandykite

c. Jei sutrikimai kartojasi, kreipkitės į montuotoją arba „Daikin“ paslaugų skyrių

Kai iš naujo bandysite įtraukti įrenginį į savo naudotojo paskyrą, gali būti, kad programėlė jums nurodys, jog šis įrenginys jau yra įtrauktas į kito naudotojo paskyrą. Nesijaudinkite, nes debesyje taip nėra. Visgi reikės atsieti įrenginį, kad galėtumėte pabandyti vėl jį įtraukti.

Jei pirminis DNS serveris yra neprieinamas, tinklo sietuvas negalės prisijungti prie debesies / interneto. Tinklo sietuvas niekada nenaudos antrinio DNS serverio.

Jei esate „beta“ versijos naudotojas arba testuojate, užtikrinkite, kad tinklo sietuvas ir programa naudotų to paties debesies aplinką.

Rasti daugiau

Reikia pagalbos?

Rasti daugiau

Reikia pagalbos?

Rasti daugiau

Reikia pagalbos?

Reikia pagalbos?