Programoje retais atvejais gali nepavykti užregistruoti jūsų įrenginio ir įtraukti jo į jūsų naudotojo paskyrą. Tokiais atvejais atlikite šią patikrą:
a. Patikrinkite, ar esate prisijungę prie interneto
b. Vėl bandykite
c. Jei sutrikimai kartojasi, kreipkitės į montuotoją arba „Daikin“ paslaugų skyrių



Kai iš naujo bandysite įtraukti įrenginį į savo naudotojo paskyrą, gali būti, kad programėlė jums nurodys, jog šis įrenginys jau yra įtrauktas į kito naudotojo paskyrą. Nesijaudinkite, nes debesyje taip nėra. Visgi reikės atsieti įrenginį, kad galėtumėte pabandyti vėl jį įtraukti.


Jei pirminis DNS serveris yra neprieinamas, tinklo sietuvas negalės prisijungti prie debesies / interneto. Tinklo sietuvas niekada nenaudos antrinio DNS serverio.
Jei esate „beta“ versijos naudotojas arba testuojate, užtikrinkite, kad tinklo sietuvas ir programa naudotų to paties debesies aplinką.