„DAIKIN EUROPE“ GRUPĖS ĮMONIŲ ETIKA

„Daikin“ įmonės etika perteikia pagrindines vertybes ir nustato sprendimams priimti skirtas normas. Kiekvieno „Daikin Europe“ grupės nario asmeninė atsakomybė ir įsipareigojimas gerbti aukštus elgesio etikos ir teisės standartus tiek oficialioje, tiek ir neoficialioje aplinkoje, net jei įstatymas įpareigoja ar neįpareigoja.

Toliau pateikta 12 „Daikin“ įmonės etikos punktų.

  1. Teisinės atitikties išsaugojimas
  2. Saugių, aukštos kokybės produktų ir paslaugų teikimas, numatant ateities galutinių klientų poreikius
  3. Verslo operacijų vykdymas remiantis sąžiningos konkurencijos principais
  4. Sąžiningų pirkimų praktika, išlaikant draugiškus ir tuo pačių metu konkurencingus santykius su tiekėjais
  5. Intelektinės nuosavybės ir konfidencialios patentuotos informacijos saugojimas
  6. Įmonių informacijos atskleidimas laiku ir tinkamai
  7. Buvimas įmone, kuri siekia kuo mažiau pakenkti aplinkai
  8. Mūsų darbo saugos užtikrinimas
  9. Dinamiškos darbo aplinkos, kuri skatina kiekvieno darbuotojo pasididžiavimo jausmą ir entuziazmą, puoselėjimas
  10. Įmonės turto saugojimas
  11. Saikas pramogaujant ir keičiantis dovanomis
  12. Tvirtų nuostatų laikymasis neteisėto, antivisuomeninio ir neetiško elgesio atžvilgiu.

Pranešimas apie nuostatų nesilaikymą

Dėkojame, kad domitės „Daikin Europe“ etikos ir atitikties programa. Jūsų komentarai yra svarbūs ir mes pasistengsime laiku atsakyti į visus užklausimus. Mes įsipareigojame pasirūpinti atvira ir sąžininga aplinka, kurioje suinteresuotosios šalys turi teisę išsakyti savo klausimus, problemas ar galimus pažeidimus, susijusius su mūsų verslo praktika.

 

Ines Bruggeman

Vidinio audito vadovas

Daikin Europe N.V.