Jūsų mobilusis prietaisas turi būti prijungtas prie to paties tinklo kaip įrenginys. Taip pat rekomenduojama, kad būtų kuo mažiau tinklo įrangos tarp mobiliojo prietaiso ir įrenginio, nes tai aptinkant gali trukdyti.

Programa aptikdama įrenginį naudoja „mDNS“ („Bonjour“ / „ZeroConf“). Retais atvejais „Android“ mobilieji prietaisai negali surasti įrenginių. „Android“ prietaisuose būtinai įdiekite naujausius OS atnaujinimus, tada perkraukite ir vėl patikrinkite.


Jei šis sprendimas nepašalina sutrikimo, galite pabandyti įtraukti įrenginius ranka įvesdami į programėlę tinklo sietuvo IP adresą. Visgi tai bandykite tik tada, kai neveikia automatinis aptikimas.
Programoje atlikite šiuos veiksmus:
1) Eikite į „Įtraukti įrenginį“
2) Pasirinkite viršutiniame dešiniajame kampe išsiskleidžiantį meniu
3) Įveskite tinklo sietuvo IP adresą (pvz., jį galite rasti maršruto parinktuvo DHCP sąraše)
4) Patvirtinkite
Jei įvedėte teisingą IP adresą, tada programa jau dabar galės surasti jūsų įrenginius.


Jei pagal jūsų įvestą adresą negaunama jokių rezultatų, bus rodomas toks rodinys.

Jei visos priemonės nesėkmingos, įsitikinkite, kad jūsų maršruto parinktuvas ir mobilusis prietaisas pritaikytas naudoti „WebSocket“.
Tai galite pasitikrinti apsilankę:
- www.websocket.org/echo.html
- paleisti aido testą
Jei testas nesėkmingas, kreipkitės į mobiliojo prietaiso / maršruto parinktuvo gamintoją dėl „WebSocket“ suderinimo.
Kai „WebSocket“ veiks, perkraukite įrenginio tinklo sietuvą, maršruto parinktuvą ir mobilųjį prietaisą, tada vėl bandykite.