Skip to main content

„Daikin Cloud Service“ – gyvenamųjų patalpų

„Daikin Cloud Service Residential“ yra internetinė nuotolinio stebėjimo platforma, leidžianti ŠVOK specialistams stebėti, tikslai derinti ir valdyti „Daikin Residential“ įrenginius visą jų naudojimo laiką.

Privalumai paslaugų partneriams

Gyvenamųjų namų montuotojai dabar galės nuotoliniu būdu stebėti ir valdyti klientų įrenginių nustatymus iš įvairių parametrų ir duomenų imčių, tuo pačiu metu greitai diagnozuodami ir spręsdami aptarnavimo problemas.

  • Daugiau montavimo galios: nuotolinis diagnozavimas ir trikčių šalinimas supaprastina procesą, todėl sprendimai būna greitesni ir efektyvesni, taip sumažinant apsilankymus vietoje ir didinant įrangos galią. Šiuo metu didelę laiko dalį užima apsilankymai prie įrenginių su neteisingais nustatymais. Be to, „DCS Residential“ taip pat galima naudoti taisant sugedusius įrenginius.
  • Išlaidų taupymas: nuotolinis stebėjimas sumažina apsilankymų vietoje poreikį ir pagerina pataisymo iš pirmojo karto santykį bei taupo laiką ir kelionės išlaidas. Dėl to padidinamas montuotojų darbo ekonominis efektyvumas.
  • Geresnis klientų aptarnavimas: montuotojai gali pasiūlyti greitesnę ir geresnę pagalbą klientams, nuotoliniu būdu stebėdami savo sistemas. Jie gali greitai sureaguoti į klientų užklausas, pateikti greitus sprendimus ir pasiūlyti aukštesnio lygio paslaugų.

Galutiniams naudotojams suteikiami privalumai

  • Mažesnis prastovų laikas: greitai identifikuojant ir pašalinant sutrikimus, sumažėja sistemos prastovos.
  • Išlaidų taupymas: nuotolinis stebėjimas padeda nustatyti ir šalinti sutrikimus, neapsilankius įrangos vietoje. Tai sumažina susidarančias kelionės ir paslaugų išlaidas.
  • Jokių rūpesčių: klientai jaučiasi ramūs, žinodami, kad jų sistemos yra nuotoliniu būdu stebimos, ir neabejodami, kad bet kokie klausimai bus nedelsiant išspręsti, sistemai suteikdami daugiau pasitikėjimo
„DCS Residential“ svetainė

Produkto savybės

  • Naudotojų nustatymai – galimybė pasiekti naudotojų valdiklius leis montuotojams nuotoliniu būdu stebėti ir reguliuoti nustatymus, kai kyla problemų dėl nustatymo klaidų, panaikinant poreikį apsilankyti namuose. ​
  • Montavimo vietos nustatymai – įvairių montavimo vietos nustatymų valdymas taip pat leidžia montuotojams tiksliau pritaikyti tokius pažangesnius nustatymus kaip židinio įtaka, „Daikin intelligent eye“ technologijos veikimas ir tikslinės patalpos temperatūros korekcija, kad maksimaliai padidintumėte namų komforto lygį
  • Duomenų rinkimas ir analizavimas – montuotojai su „36 D-checker“ duomenų imtimis, taip pat galimybe peržiūrėti iki dviejų mėnesių duomenų istoriją, gali nuotoliniu būdu stebėti kritinę informaciją apie gyvenamųjų patalpų įrenginius. Įtraukta nauja vizualizacijos funkcija su nauju grafiniu atvaizdavimu, siekiant supaprastinti tendencijų analizę ir sudaryti galimybes greičiau nustatyti sutrikimus. Dažnai dėl to surandamas sprendimas nuotoliniu būdu. Jei reikia apsilankyti montavimo vietoje, galimybė iš anksto užsisakyti tinkamas dalis padidins „sutaisymo iš pirmojo karto“ santykį.

Kas yra „Stand By Me“?

Tai yra po pardavimo platforma, kuri veikia kaip skaitmeninis žurnalas, leidžiantis stebėti įdiegtos bazės būseną ir suteiktų aptarnavimo galimybių po pardavimo.

Naudodami SBM galite

  • Tvarkyti garantinius duomenis
  • Vykdyti nuotolinį stebėjimą
  • Valdyti techninę priežiūrą
  • Registruoti remonto darbus
  • Turėti užsakymų apžvalgą

Norėdami gauti daugiau informacijos apie „Stand By Me“ ir kitus skaitmeninius įrankius, kreipkitės į vietinį „Daikin“ atstovą, kuris suteiks jums galimybę dalyvauti vedamuose mokymo kursuose.

registruotis
tyrinėti

Rasti daugiau

Reikia pagalbos?

Rasti daugiau

Reikia pagalbos?

Rasti daugiau

Reikia pagalbos?

Reikia pagalbos?