Skip to main content

„Daikin Residential Cloud Service“ nuotolinio stebėjimo paslauga padeda montuotojams valdyti įrangą

Briuselyje 2024 m. rugsėjo 16 d. „Daikin“ papildė internetinės pagalbos paslaugą namų montuotojams, integruodama „Daikin Cloud Service (DCS) Residential“, į kurią įtraukė oro–oro šilumos siurblius ir sudėtinius įrenginius. „Daikin Cloud Service Residential“ suteikia montuotojams priemones nuotoliniu būdu stebėti ir valdyti klientų įrenginio nustatymus pagal įvairius parametrus, tuo pačiu metu užtikrinant greitą diagnostiką ir paslaugų problemų sprendimą.

„DCS Residential“ – skirta montuotojams, kurie klientams teikia nepriekaištingas paslaugas

„Daikin“ tikslo pagrindas visada buvo suteikti galimybę montuotojams naudotis geriausiomis inovacijomis, įrankiais ir paslaugomis. „Daikin Cloud Service Residential“ siūlomos pažangios nuotolinės prieigos galimybės, kurių pradininkė yra „Daikin“, leidžia montuotojams ir inžinieriams dirbti iš bet kurios vietos. Jie gali palaikyti ryšį stebėdami, reguliuodami ir valdydami sumontuotas sistemas 24/7, kad užtikrintų patikimą namų komfortą ir optimizuotų energijos suvartojimą. Internetinė prieiga skatina aktyvią gedimų analizę ir sutrumpina intervencijos laiką greitesniam ir efektyvesniam aptarnavimui.

Naujos funkcijos ir galimybės

„DCS Residential“ yra pirmaujanti nuotolinės prieigos priemonė, skirta padidinti namų aptarnavimo efektyvumą, tuo pačiu metu sprendžiant pagrindinius montavimo paslaugų poreikius. Pažangi funkcija padeda trimis būdais:

  • Naudotojų nustatymai – galimybė pasiekti naudotojų valdiklius leidžia montuotojams nuotoliniu būdu veiksmingai stebėti ir reguliuoti nustatymus, kai kyla problemų dėl nustatymo klaidų, sumažinant poreikį apsilankyti namuose.
  • Montavimo vietos nustatymai – gausaus kiekio montavimo vietos nustatymų valdymas taip pat leidžia montuotojams tiksliai sureguliuoti labiau pažangius nustatymus. Tai apima, pavyzdžiui, koregavimą dėl židinių, „Daikin intelligent eye“ technologijos naudojimą ir tikslinę patalpos temperatūros korekciją.
  • Duomenų rinkimas ir analizavimas – montuotojai su „36 D-checker“ duomenų imtimis, taip pat galimybe peržiūrėti iki dviejų mėnesių duomenų istoriją, gali nepertraukiamai stebėti kritinę informaciją apie gyvenamųjų patalpų įrenginius. Nauja vizualizacijos funkcija su nauju grafiniu atvaizdavimu ir klaidų kodų įvardijimu padeda supaprastinti tendencijų analizę ir sudaryti galimybes greičiau nustatyti sutrikimus.
Šeima svetainėje

Aiškūs privalumai

„DCS Residential“ siūlo privalumus tiek montuotojams, tiek jų klientams:

  • Galima greitai išspręsti paprastas problemas, nesusijusias su įrenginio arba dalių defektais, kurios sudaro daugiau nei pusę klientų iškvietimų, nuotoliniu būdu per internetą reguliuojant naudotojo ir montavimo vietos nustatymus.
  • Sudėtingesniems scenarijams, kuriems reikalingas apsilankymas namuose, nuotolinis stebėjimas leidžia iš anksto susiplanuoti ir užsakyti dalis. Dėl to greičiau aptarnaujama ir dažniausiai nebereikia pakartotinai apsilankyti.
  • Sumažinus keliones, montuotojai tampa laisvesni dėl nuotolinio stebėjimo, todėl padidėja prieinami montavimo pajėgumai. Tai suteikia daugiau galimybių identifikuoti ir padėti naujiems klientams.
  • Klientai vertina greitą atsaką į paslaugų pokyčius ir ekspertų pagalbą, teikiamą per „DCS Residential“. Tai padeda įvairiais būdais: skatinti klientų lojalumą, kurti stiprią reputaciją ir naujas užsakymo galimybes, sulaukus rekomendacijų.
„DCS Residential“ schema

„Daikin Cloud Service Residential“ privalumų apžvalga

Hiroši Nišihara, „Daikin Europe“ generalinis direktorius

Montuotojai ir jų klientai su malonumu naudojasi „Daikin Cloud Service Residential“. Tai sudaro mūsų teikiamos pagalbos dėl įrenginių esmę ir leidžia pastebimai išsiskirti rinkoje. Džiaugiamės galėdami išplėsti savo nuotolinio stebėjimo paslaugų portfelį, kad padėtume montuotojams namuose valdyti ir plėtoti verslą.“

Apie „Daikin Europe N.V.“

„Daikin Europe“ grupė yra pirmaujanti šildymo, vėsinimo, vėdinimo, oro valymo ir šaldymo (ŠVOK-Š) technologijų tiekėja Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje (EMEA). „Daikin“ projektuoja, gamina ir siūlo klientams gausų įrenginių, techninės priežiūros paslaugų ir visiškai parengtų sprendimų gyvenamiesiems, komerciniams ir pramoniniams pastatams asortimentą. Šiuo metu „Daikin Europe“ dirba daugiau nei 13 800 darbuotojų 59 dukterinėse įmonėse. Ji turi 14 gamyklų EMEA regione: Belgijoje, Čekijos Respublikoje, Vokietijoje, Italijoje, Ispanijoje, Austrijoje, Jungtinėje Karalystėje, Turkijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose. „Daikin Europe“ grupė, kurios būstinė yra Ostendėje (Belgijoje) daugiau nei 50 metų, yra pasaulinės grupės „Daikin Industries“ dukterinė įmonė.

Apie „Daikin Industries Ltd.“

„Daikin Industries“ yra pasaulinis šilumos siurblių, oro kondicionavimo ir oro filtravimo technologijų lyderė, turinti daugiau nei 98 000 darbuotojų. Tai pasaulyje vienintelis gamintojas, įkurtas 1924 m. Osakoje, kuris įmonės viduje kuria ir gamina ŠVOK-Š įrangą, taip pat kompresorius ir šaldymo medžiagas. „Clarivate“ (Jungtinė Karalystė) ir „LexisNexis“ (JAV), kurios yra pripažintos pirmaujančiomis technologijų tyrimų ir intelektinės nuosavybės patentų srityje, pripažino „Daikin“ viena iš 100 inovatyviausių įmonių pasaulyje. 2023 fiskaliniais metais „Daikin“ pranešė apie rekordinius 28 mlrd. eurų pardavimo rezultatus (nuo 2023 m. balandžio 1 d. iki 2024 m. kovo 31 d.).

Daugiau skaitykite www.daikin.eu ir www.daikin.com.

Media Contacts Daikin Europe N.V.

Kevin Viader – el. paštas: viader.k@bxl.daikineurope.com

Susiję straipsniai

Rasti daugiau

Reikia pagalbos?

Rasti daugiau

Reikia pagalbos?

Rasti daugiau

Reikia pagalbos?

Reikia pagalbos?